sheinside

sheinside
    
I'm pretty often searching on the internet for new fashionstores. Once I found sheinside. It's a very lovely shop with a great sortiment. You can find everything, dresses for every occasion, jeans, sweater, shoes, jewellry etc.
Sheinside delivers in every part of the world, also Switzerland yaay :)
I think a big plus are the different possibilities to pay. You can send the money by credit card, paypal (i really recommend paypal because of the buyers secure, more infos will follow), Western union and Wire Transfer.
I ordered two sweater and I'm waiting excitedly for the delivery. I will tell you about my order in another post. Keep curious.

Here I show you some of my favorite pieces.
PS: if you click on the pictures you are linked directly to the site where you can buy it.

Ziemlich oft suche ich im Internet nach neuen Online-Fashionstores. Vor kurzem fand ich sheinside. Es ist ein süsser Shop mit einem tollen und breiten Sortiment. Ihr findet dort wirklich alles, von Kleidern für jede Gelgenheit über Jeans, Pullover, Blusen, Schuhe, Schmuck etc.
Sheinside liefert die Ware in jeden Teil der Welt, zum Glück auch in die Schweiz :) Ein grosses Plus sind die verschiedenen Bezahlmöglichkeiten. Ihr könnt per Kreditkarte, Paypal (welches ich sehr empfehle, da ihr dabei einen Käuferschutz geniesst), Western Union und Wire Transfer bezahlen. 
Ich bestellte mir zwei Pullover und warte gespannt auf die Lieferung. Sobald sie eintrifft, werde ich euch davon berichten. 

Hier zeige ich euch einige von meinen Lieblingsstücken (den ersten und vierten Pullover habe ich bestellt).
PS: wenn ihr auf die Bilder klickt, werdet ihr automatisch zum Produkt weitergeleitet. 
 
Royal Blue Long Sleeve Vintage Floral Sweater
absolute favorite sweater :)
Navy Batwing Sleeve Eagle Pattern Sweater
   
Black Long Sleeve Houndstooth Loose Sweater
 Beige Long Sleeve Diamond Patterned Loose Sweater

Grey Trumpet Sleeve Drawstring Waist Hooded Woolen Coat

http://www.sheinside.com/Gold-Gemstone-Square-Chain-Necklace-p-147210-cat-1755.html
White Gemstone Gold Hollow Chain Necklace



No comments:

Post a Comment